søndag 6. juli 2014

Vendbar Veske

Svigermor og den ene svigerinna mi feira bursdagen sin idag. Stor fest og utrolig koselig kveld. Med bursdag følger jo selvfølgelig gaver, og til svigermor lagde jeg denne vendbare veska. Jeg har kjøpt en slik veske som jeg bruker veldig mye, og en gang jeg var med svigermor sa hun "sånn veske vil jeg ha". Så da var det jo bare å sette i gang. Jeg har laget mønster etter den veska jeg allerede hadde, så har ikke noe jeg kan legge ut her på bloggen. Men hvis dere ønsker mønster, legg igjen en kommentar og jeg lager og legger det ut så fort jeg kan.


Slik er veska.


Med lage "hanker" som kan knytes sammen til ønskelig lengde.


Også kan den som tittelen sier vendes.



Det var dagens bidrag til lagelørdag. Kom innom neste lørdag for mer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar