lørdag 9. mars 2013

Uglesmekke

Jeg er et susehue. I dag skulle jeg egentlig lage en video, der jeg viser hvordan man kan strikke på armene. Men kameraet mitt er tomt for strøm, og tror du jeg vet hvor laderen er? Nei. Der har du baksiden med et kamera med utrolig god batterilevetid: jeg husker ikke hvor jeg la laderen sist, som var i starten av januar. Men jeg skal ikke klage. Jeg skal heller lage et innlegg om det neste lørdag, hvis jeg har funnet laderen innen da ;)

Istedet skal jeg vise dere en smekke jeg har sydd, i dåpsgave til lille Noah Kristoffer. 



Jeg skal ikke ta æren for denne oppskriften, og dermed lager jeg heller ingen tutorial. Men hvis du har lyst til å sy en slik, finner du oppskriften HER.

God lørdag!

3 kommentarer:

  1. Haha - så herlig å ha så godt batteri på kamera da! Men kjedelig å ha tomt batteri.. Nydelig smekke, så koselig med en slik personlig gave! Fortsatt god helgf til deg!

    SvarSlett
  2. Den var søt! Jeg er så glad i ugler^^

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere likte den. Synes uglestoffet var utrolig herlig, Stoff og Stil er en fantastisk butikk å ha i nærheten;)

    SvarSlett