lørdag 1. november 2014

Minion Cake Pops

Idag skal jeg vise dere hvordan man kan lage Minion Cake Pops, fra filmen Grusomme meg. Og jeg skal til og med vise dere to forskjellige måter å lage dem på - enten med sjokolade- eller fondantbukser. 



Det var slik at ideene kom underveis mens jeg bakte disse, og dette er de første jeg lagde. Og man lærer mye etter å ha prøvd seg noen ganger. Så derfor kan jeg fortelle deg at han helt til venstre synes jeg ble seende litt corny ut, men det ville hjulpet veldig om øyna var noen hakk større - tips til deg dersom du vil prøve deg!

For å lage slike cake pops trenger du:

Cake pops - utrolig nok ;)
Pinner
Gul og eventuelt blå sjokolade - jeg har farget hvit sjokolade med Wilton Candy farger
Svart, blå og hvit fondant
Tannpirkere
Gule banangodteri - eventuelt gul fondant
Svart kakestrø
Pizzaskjærer
Kjevle
Melis

Som de siste bakeinnleggene jeg har hatt her på bloggen, så har jeg selvfølgelig laget en bakevideo til dere - så dere får se alt jeg gjør! Her kommer den:



Det var dagens bidrag til Lagelørdag! Legg gjerne igjen en kommentar, og kom innom neste lørdag også! God helg så lenge! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar