lørdag 24. januar 2015

Hjemmelaget Toalettmappe

Mannen min hadde en toalettmappe som var veldig stor og fin. Og siden den hadde så mye plass så var det jo så greit for meg å putte mine ting oppi også. Her om dagen skulle jeg rydde i mappa, og da innså jeg at jeg hadde kuppa hele! Han hadde kun tre ting i, hårvoks, parfyme og deodorant. Resten var fylt til randen med jentestæsj, og jeg skal fortelle deg - den toalettmappa var stor! Så da skjønte jeg at det bare var å sette igang med å lage meg min egen, og her er resultatet:





Jeg må si meg fornøyd med denne, og tror mannen var minst like fornøyd som endelig kunne flytte tinga sine tilbake i toalettmappa si igjen ;)

Mønsteret til mappa finner du gratis HER

Det var dagens bidrag til lagelørdag, kom gjerne innom neste lørdag også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar