lørdag 21. desember 2013

Julegaveinnpakning

Nå nærmer julaften seg med stormskritt, og dersom du ikke har pakket inn gavene dine enda håper jeg du kan finne inspirasjon i dagens innlegg. Jeg skal nemlig vise dere hvordan jeg har pakket inn noen av årets julegaver.

Først en helt tradisjonell innpakking, i sølv og svart. Noen synes kanskje det er litt dystert med svart til jul, men jeg liker pakker som skiller seg ut mellom alle de røde, lilla og grønne sprakete pakkene ;) Jeg har kjøpt inn sølv og sølvstripete pakkepapir, svart pakkebånd og krittetiketter på Søstrene Grene, så har jeg pakket inn gaven i sølv, klippet ut en remse som jeg har teipet rundt, for så å surre rundt pakkebånd.



Så har jeg klistret på etikett, og skrevet på navn med kritt.


Jeg har også laget en lomme til kort på pakkene, helt enkelt ved å brette inn som på bildet.


En annen morsom måte er å klippe ut to hjerter, stjerner eller andre figurer, legge de sammen og sy rundt. La det være en liten åpning igjen, legg inn gaven og sy resten.



Det var tre måter å pakke inn gavene på, håper du ble inspirert :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar