lørdag 27. desember 2014

Nydelig liten Håndveske

Hei alle sammen, og riktig god jul. Jeg håper du har hatt en nydelig julehøytid sammen med dine nære og kjære, og at resten av julen blir fantastisk. Tenk, neste lagelørdag er vi faktisk i 2015 - tida går så fort! 

I julegave til min ene søster og to svigerinner sydde jeg håndvesker i år. Og jeg tenkte jeg skulle vise dere resultatet. Mønsteret finner du helt gratis HER. Jeg har gjort litt om på det og gjort det litt større - men er helt fint å bruke det som det er. 

Slik ble to av veskene jeg sydde seende ut, den siste glemte jeg å ta bilde av før jeg sendte den av sted. 

 

Med lomme og trykknapp inni



Det var dagens bidrag til lagelørdag. Kom gjerne innom neste lørdag også! God jul så lenge <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar